søndag den 1. december 2013

Lip week | Clinique chubby sticks

Heeeeeey bloggen!
Så blev det den 1. december og tid til det sidste indlæg i min lip week. Dagens produkt er Clinique's chubbysticks. 



De farver rigtig flot og egentlig ikke mere end at jeg vil mene at de både kan bruges til hverdag og fest. Lige når de er kommet på føles det som alm. Læbestift/læbepomade og efter ca. 3 min. kan du slet ikke mærke at du har noget på. Farven holder og de fugter egentlig udmærket. Matasdamen sagde at det var læbepomade med farve, men for mig er det mere en  mellemting mellem læbepomade og læbestift. 

Mine er købt som en 3 pak. Til 210kr. som de kalder julepris. 
De tre farver hedder two tons tomato(rød)  voluptuous violet(lilla) og pudgy peony(pink). 


Jeg håber i har fået lidt ud af min 'lip week'. Uanset om du har eller ej ville jeg elske at høre hvad du godt kunne tænke dig lidt mere af her på bloggen. 
Glædelig første december!

Hav det deeejligt
Knus 
//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar