søndag den 15. december 2013

Panic Polish + en undskyldning

Hello bloggen!

Jeg beklager rigtig meget at her har været lidt stille men jeg har manglet noget at blogge om.. Nu har jeg fået lidt inspiration, så bare rolig; det bliver ikke vedvarende.

Og så lige noget andet:
Søde Mette fra bloggen Panic Polish har her i december en adventskalender agtig ting hvor der hver søndag i advent er en gæsteblogger forbi for at vise en mani frem. Jeg har været rigtig heldig og har fået lov til at være blandt de 4 gæstebloggere og idag var den min mani der blev vist, så hvis i har lyst vil jeg og helt sikkert også Mette blive glade for hvis i vil tage et lille kig HER. Farverne på billedet matcher ikke helt til hvordan de rigtig ser ud, desværre. Men tro mig! jeg har forsøgt.

Jeg håber i har haft en god weekend!
//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar