onsdag den 27. november 2013

Lip week | EOS læbepomade

Hey bloggen! 

Jeg nåede desværre ikke at give jer et indlæg igår og det beklager jeg..

Dagens læbeprodukt er EOS læbepomaderne. Dem har jeg selv tre af som jeg er rigtig glad for. 

De tre jeg har er Strawberry Sorbet (lyserød) passion fruit (lilla) og Pomegranate and Rasberries (mørkerød)
Den mørkerøde er også kommet som rund nu. 

EOS farver ikke læberne. De dufter rigtig godt og smager næsten lige sådan. De er nemme at arbejde med og rare at have i hænderne. De fugter også fint synes jeg. Og så er de jo 95% organiske og skulle ikke være skadelige. Det eneste jeg kan finde som nogle vil synes er en ulempe er at du får en følelse af at der ligger et tyndt lag voks på dine læber, men jeg tænker faktisk ikke rigtig over det og synes egentlig at det er dejligt. 

Det var dagens produkt. Hav det hodt!

Knus
//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar