torsdag den 21. november 2013

The Hunger Games - Catching Fire

Hey igen!!

Wuhuu, jeg kom ind og se Catching Fire!
Jeg havde det ikke så godt igår og derfor var det ikke sikkert at jeg kunne, men jeg fik det bedre sidst på dagen. 


The Hunger Games - Catching Fire er som bekendt 2'eren. Katniss og Peeta som vandt The hunger games året før er på turné gennem distrikterne. Da det går op for President Snow at Katniss spreder håb og derved uro i distrikterne, leder han efter en måde at udrydde hende på. Hvert 25. år er en special udgave af Hunger Games også kaldet Quarter Quell og i år bliver det besluttet at det er vindere gennem de sidste 25 år der skal dyste mod hinanden i årets Hunger Games, for at gøre chancerne for at Katniss overlever igen så små som mulige. 

Gennem filmen er der flere ting som du kun vil forstå hvis du har set den første film, så hvid du ikke allerede har set den så synes jeg du skal gøre det først.

Selv synes jeg at den første del af filmen bliver en lille bitte smule langtrukken men pga. alt det andet mega fede bliver det i den grad udlinet. Filmen er super godt lavet, ligesom den første og der er igen fuld knald på kostumer og fede action effekter. Den kan helt sikkert anbefales hvis du kan lide den første Hunger Games film!

Håber det er skrevet ordentligt og forståeligt. 

Hav det godt!
Knuus
// Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar