onsdag den 20. november 2013

New in rimmel and diamonds

Hey bloggen!

Igår var jeg i Kvickly hvor de havde rimmel makeup til kun 20kr. 
Jeg fik fat på 4 neglelakker, en øjnskygge og en eyeliner. 
Neglelakkerne hedder; Hawaiian Punch, Baby Bellini, Ultraviolet og Peppermint. Eyelineren (er lilla med glimmer) og hedder Ultraviolet og øjnskyggen hedder Plum Romance. Egentlig er jeg normalt ikke til lilla makeup men eyelineren er så mørk (og fin) og øjnskyggen er bare super smuk! Og så læste jeg et sted at lilla skulle fremhæve brune øjne så hvorfor ikke prøve?

Derudover kom mine længeventede neglediamanter i forgårs. Yaay!
Kan man andet end elske eBay når du kan få sådan nogle til en 5'er inkl. fragt? Jeg kan ihvertfald ikke

 
I aften regner jeg med at smutte ind og se Hunger Games - Cathing Fire med et par veninder. Hvis jeg ikke kan nå at skrive et anmeldelses indlæg i aften så kan i glæde jer til at få det i morgen. 

Det var en lille hurtig update herfra. 

Hav det godt!
Knus
// Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar