lørdag den 23. november 2013

Outfit inspiration | Little black dress

Hey bloggen!
Endnu engang outfit inspiration til jer.
Nu fordi det er weekend og snart jul og alt det der vil jeg vise et lidt mere festligt sæt idag og jeg har taget udgangspunkt i klassikeren; little black dress.
Jeg vil selv mene at det er ret enkelt og du kan derfor bruge til norskellige ting alt efter hvordan du styler det
Jeg har hørt et par gange at min sko smag er mega nederen og kikset, så hvis i også synes det er det jo godt at i ikke behøver at gøre som jeg synes.. 

Den sorte kjole er fra Vero Moda, halskæden er fra H&M, clutch fra Nelly.com, de sorte pumps med roser er fra Zalando, de enkelte sorte pumps er også fra Zalando. Den lyserøde neglelak hedder Angel food og den sølv glitter til at komme over hedder Set in stones og de er begge fra Essie.

Jeg håber i kan lide det!

Hav det godt.
//Fie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar