mandag den 25. november 2013

Lip week | mentholatum lipbalm

Hejsa bloggen!
Denne uge har jeg valgt at sætte fokus på læberne. 

Nu når frosten sætter ind, bliver læberne(og huden) meget nemt meget tørre og mine begynder desværre også at sprække hvis jeg ikke får dem plejet ordentligt. Så nu, de næste 5 dage vil der være fokus på læbeprodukter her på bloggen.  

Det første jeg vil introducere jer for, er mentholatum lipbalm.
Faktisk har jeg ikke selv en men jeg lånte min mosters en del gange i sidste uge da mine læber havde det aller værst. 
Læbepomaden farver ikke og smager ikke af noget. Den er nem at påføre og rar at have på læberne. Den dufter super godt af mint og lidt ligesom EOS's mint så prikker den lidt på læberne lige når den er kommet på. Jeg har virkelig tydeligt kunne mærke at den har hjulpet mine læber. Midten af sidste uge var mine læber sprækket, både på under og over læben. Så gik der en dag og så var de kun ru øverst på min overlæbe og nu er de altså helt normale igen. 
Jeg synes det er ret god klaret når det kun har været 1-2 gange i løbet af en dag jeg har haft brugt den. 

Jeg vil ihvertfald anbefale den hvis dine læber også sprækker og har brug for lidt ekstra pleje. 

Jeg har 'lånt' et billede af Google..


Det var det for nu. 
Knus
//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar